Dostawa mebli na potrzeby wyposażenia budynku Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego przy ul. Diamentowej 4 w Lublinie.

  • Numer postępowania 0601-ILZ.260.37.2022
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2022-10-31 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2022-10-31 10:30
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2022-10-18
    Termin zakończenia postępowania:
    2023-02-07
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2022-10-18 15:37 -
    icon SWZ.docx.pdf 2022-10-18 15:37 0.31 MB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ - JEDZ.pdf 2022-10-18 15:37 0.09 MB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ - JEDZ.xml 2022-10-18 15:37 0.13 MB
    icon Załącznik nr 1A do SWZ - Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wykonawca_wykonawcy.docx 2022-10-18 15:37 0.04 MB
    icon Załącznik nr 1B do SWZ - Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - podmiot udostępniający zasoby.docx 2022-10-18 15:37 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw.docx 2022-10-18 15:37 0.02 MB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji o braku podstaw wykluczenia.docx 2022-10-18 15:37 0.03 MB
    icon Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx 2022-10-18 15:37 0.02 MB
    icon Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie o zakresie elementów zamówienia realizowanych przez poszczególnych wykonawców.docx 2022-10-18 15:37 0.02 MB
    icon Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt umowy.docx.pdf 2022-10-18 15:37 0.25 MB
    icon Załącznik nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia.pdf 2022-10-18 15:37 1.0 MB
    icon Załącznik nr 4 do umowy - Informacja o meblach oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia.docx 2022-10-18 15:37 0.06 MB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2022-10-18 15:37 0.15 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 20.10.2022.docx.pdf 2022-10-20 14:33 0.24 MB
    icon Zmiana treści SWZ z dnia 21.10.2022.docx.pdf 2022-10-21 16:45 0.21 MB
    icon Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 25.10.2022.docx.pdf 2022-10-25 11:24 0.24 MB
    icon Załącznik nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia część nr 2 - zmiana z dnia 25.10.2022.pdf 2022-10-25 11:24 1.21 MB
    icon Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 26.10.2022.docx.pdf 2022-10-26 13:44 0.24 MB
    icon Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 27.10.2022.docx.pdf 2022-10-27 15:13 0.25 MB
    icon Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 28.10.2022.docx.pdf 2022-10-28 14:57 0.23 MB
    icon Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.docx.pdf 2022-10-31 10:02 0.22 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Szafy metalowe i nadstawki. 406 226,02 PLN 2022-10-31 10:34:25
    2 Meble biurowe: biurka, stoliki, kontenerki i szafki. 502 164,95 PLN 2022-10-31 10:34:25
    3 Fotele i krzesła biurowe. 224 243,76 PLN 2022-10-31 10:34:25

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2022-10-31 14:28 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2022-11-22 09:44
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2 2022-11-15 14:30
    Informacja o wynikach dotyczy części: 3 2022-11-14 13:36

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa