Zakup sprzętu i wyposażenia do rozwoju centralnego systemu elektronicznego zarządzania dokumentami na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

  • Numer postępowania 0601-ILZ.260.17.2022
  • Typ postępowania Postępowanie krajowe
  • Tryb udzielania zamówienia Tryb podstawowy

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2022-06-07 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2022-06-07 11:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2022-05-26
    Termin zakończenia postępowania:
    2022-07-06

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2022-05-26 12:34 -
    icon SWZ.docx.pdf 2022-05-26 12:34 0.23 MB
    icon Zalacznik nr 4 do SWZ- Projekt umowy.docx.pdf 2022-05-26 12:34 0.16 MB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx 2022-05-26 12:34 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1 do umowy -OPZ na sprzęt do obsługi EZD.pdf 2022-05-26 12:34 0.35 MB
    icon Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji o braku podstaw wykluczenia.docx 2022-05-26 12:34 0.03 MB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zakresie dostaw realizowanych przez poszczególnych wykonawców.docx 2022-05-26 12:34 0.03 MB
    icon ogloszenie_o_zamowieniu-ezd.pdf 2022-05-26 12:34 0.13 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon wyjaśnienie i zmiana treści SWZ EZD.docx.pdf 2022-06-01 09:07 0.15 MB
    icon wyjaśnienie treści SWZ EZD 01.06.2022.docx.pdf 2022-06-01 14:55 0.13 MB
    icon wyjaśnienie treści SWZ EZD pytania z 02.06.2022.docx.pdf 2022-06-03 14:56 0.13 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 oferta częściowa nr 1 - czytniki kodów kreskowych 36 szt. zamówienia podstawowe; 10 szt. - opcja 5 724,00 PLN 2022-06-07 11:02:50
    2 oferta częściowe nr 2 - skanery dokumentów 42 szt. zamówienie podstawowe; 2 szt-opcja 276 962,28 PLN 2022-06-07 11:02:50
    3 oferta częściowa nr 3 -drukarki kodów kreskowych - 17 szt. zamówienie podstawowe 3 szt. - opcja 19 864,50 PLN 2022-06-07 11:02:50

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2022-06-07 13:49 -
    icon Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 2022-06-07 10:06 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 2, 3 2022-06-23 13:07

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa