Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie w okresie 12 miesięcy.

  • Numer postępowania 0601-ILZ.260.54.2021
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2021-12-20 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2021-12-20 11:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2021-11-24
    Termin zakończenia postępowania:
    2022-02-18
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2021-11-24 14:01 -
    icon Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych usług.docx 2021-11-24 14:01 25 KB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji o braku podstaw wykluczenia.docx 2021-11-24 14:01 28 KB
    icon Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx 2021-11-24 14:01 26 KB
    icon Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie o zakresie dostaw realizowanych przez poszczególnych wykonawców.docx 2021-11-24 14:01 26 KB
    icon Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt umowy_ 18112021.docx (1).pdf 2021-11-24 14:01 224 KB
    icon Załącznik nr 2 do umowy_ zestawienie ilościowe_2022-2023_18112021.xlsx 2021-11-24 14:01 168 KB
    icon Załącznik nr 1 do umowy_OPZ zakres czynności i prac porządkowych_03_11_2021.pdf 2021-11-24 14:01 701 KB
    icon Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf 2021-11-24 14:01 257 KB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ_JEDZ.pdf 2021-11-24 14:01 83 KB
    icon ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2021-11-24 14:01 181 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon zmiana treści SWZ_01122021 pdf.pdf 2021-12-01 11:29 126 KB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ _nowy_Oświadczenie o aktualności informacji o braku podstaw wykluczenia 01.12.2021.docx 2021-12-01 11:29 28 KB
    icon wyjaśnienie i zmiana treści SWZ_07122021 pdf.pdf 2021-12-07 14:37 150 KB
    icon wyjaśnienie i zmiana treści SWZ_06122021 pdf.pdf 2021-12-06 15:09 141 KB
    icon wyjaśnienie treści SWZ_17122021.pdf 2021-12-17 14:50 123 KB
    icon informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia_20122021_.pdf 2021-12-20 10:11 128 KB
    icon Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej cz I_III_V www_.pdf 2021-12-29 13:36 136 KB
    icon ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2022-OJS035-090267-pl.pdf 2022-02-18 13:17 166 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – część I. 1 648 310,31 PLN 2021-12-20 11:01:57
    2 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – część II. 1 052 744,48 PLN 2021-12-20 11:01:57
    3 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – część III. 867 794,26 PLN 2021-12-20 11:01:57
    4 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – część IV. 447 098,29 PLN 2021-12-20 11:01:57
    5 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – część V. 435 823,59 PLN 2021-12-20 11:01:57

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon informacja z otwarcia ofert 20122021.pdf 2021-12-20 14:32 132 KB

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 4 2022-01-14 14:34
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2 2022-01-10 13:22
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 3, 5 2021-12-29 13:33

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa