Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

  • Numer postępowania 0601-ILZ.260.24.2025
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-08-25 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-08-25 10:30
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-07-25 14:03
    Termin zakończenia postępowania:
    2025-10-30 09:32
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-07-25 14:03 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2025-07-25 14:03 132 KB
    icon SWZ 0601-ILZ.260.24.2025.docx.pdf 2025-07-25 14:03 319 KB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ - JEDZ.pdf 2025-07-25 14:03 88 KB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ - JEDZ.xml 2025-07-25 14:03 134 KB
    icon Załącznik nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia.pdf 2025-07-25 14:03 1.99 MB
    icon Załącznik nr 1A do SWZ - Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wykonawca_wykonawcy.docx 2025-07-25 14:03 36 KB
    icon Załącznik nr 1B do SWZ - Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - podmiot udostępniający zasoby.docx 2025-07-25 14:03 33 KB
    icon Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw.docx 2025-07-25 14:03 25 KB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji o braku podstaw wykluczenia.docx 2025-07-25 14:03 29 KB
    icon Załącznik nr 3 do umowy - Informacja o meblach oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia.docx 2025-07-25 14:03 70 KB
    icon Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx 2025-07-25 14:03 24 KB
    icon Załącznik nr 4 do umowy - Wykaz miejsc realizacji dostaw mebli.xlsx 2025-07-25 14:03 63 KB
    icon Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie o zakresie elementów zamówienia realizowanych przez poszczególnych wykonawców.docx 2025-07-25 14:03 25 KB
    icon Załącznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.docx 2025-07-25 14:03 29 KB
    icon Załącznik nr 7 do SWZ - Projekt umowy.pdf 2025-07-25 14:03 367 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ 14.08.2025.docx.pdf 2025-08-14 11:54 275 KB
    icon Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 22.08.2025.docx.pdf 2025-08-22 09:20 759 KB
    icon Informacja z kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.docx.pdf 2025-08-25 10:02 195 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto zamówienia podstawowego Data publikacji
    1 Część nr 1 - Szafy metalowe i nadstawki 180 126,72 PLN 2025-08-25 10:02:48
    2 Część nr 2 - Meble biurowe: biurka, stoliki, kontenerki i szafki 478 589,83 PLN 2025-08-25 10:02:48
    3 Część nr 3 - Fotele i krzesła biurowe 534 602,31 PLN 2025-08-25 10:02:48

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1 2025-09-23 11:45
    Informacja o wynikach dotyczy części: 2, 3 2025-09-12 14:03

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa