Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie w okresie 12 miesięcy

  • Numer postępowania 0601-ILZ.260.19.2023
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Termin składania ofert został zmieniony.

    W ogłoszeniu zaktualizowano termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2023-12-11 10:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2023-12-11 10:30
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2023-10-24
    Termin zakończenia postępowania:
    2024-08-30
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2023-10-24 14:34 -
    icon SWZ Sprzątanie.docx.pdf 2023-10-24 14:34 337 KB
    icon Zalacznik nr 1A do SWZ - Oswiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania - wykonawca_wykonawcy.docx 2023-10-24 14:34 35 KB
    icon Zalacznik nr 1B do SWZ - Oswiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania - podmiot udostepniajacy zasoby.docx 2023-10-24 14:34 33 KB
    icon Zalacznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych uslug.docx 2023-10-24 14:34 26 KB
    icon Zalacznik nr 3 do SWZ - Oswiadczenie o aktualnosci informacji o braku podstaw wykluczenia.docx 2023-10-24 14:34 27 KB
    icon Zalacznik nr 4 do SWZ - Oswiadczenie o grupie kapitalowej.docx 2023-10-24 14:34 27 KB
    icon Zalacznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.docx 2023-10-24 14:34 30 KB
    icon Zalacznik nr 7 do SWZ - Projekt umowy 20.10.2023.docx.pdf 2023-10-24 14:34 266 KB
    icon Załącznik nr 1 do umowy_OPZ zakres czynności i prac porządkowych 24.10.2023.pdf 2023-10-24 14:34 693 KB
    icon Załącznik nr 2 do umowy OPZ zestawienie ilościowe).xlsx 2023-10-24 14:34 230 KB
    icon ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2023-10-24 14:34 205 KB
    icon Zalacznik nr 5 do SWZ - Oswiadczenie o zakresie usług realizowanych przez poszczególnych wykonawców.docx 2023-10-24 14:34 28 KB
    icon JEDZ.pdf 2023-10-24 14:34 86 KB
    icon JEDZ.xml 2023-10-24 14:34 127 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja o wniesieniu odwołania.docx.pdf 2023-11-03 14:38 165 KB
    icon odwołanie IAS Lublin.pdf 2023-11-03 14:38 910 KB
    icon Informacja o zmianach w SWZ.docx.pdf 2023-11-07 14:29 181 KB
    icon Zmiana treści SWZ 10.11.2023.docx.pdf 2023-11-10 13:24 185 KB
    icon Sprostowanie, ogłoszenie zmian.pdf 2023-11-10 13:25 66 KB
    icon Informacja o zwrocie odwołania.docx.pdf 2023-11-15 13:47 164 KB
    icon KIO 3280-23 post. o zw. odw..pdf 2023-11-15 13:47 1.15 MB
    icon Wyjaśnienie treści SWZ 15.11.2023.docx.pdf 2023-11-16 13:35 180 KB
    icon Informacja o wniesieniu odwołania (2).docx.pdf 2023-11-21 14:21 165 KB
    icon odwołanie IAS Lublin.pdf 2023-11-21 14:22 246 KB
    icon Zmiana treści SWZ 21.11.2023r..docx.pdf 2023-11-21 14:22 202 KB
    icon Informacja o zmianach w SWZ 27.11.2023.docx.pdf 2023-11-27 11:51 181 KB
    icon Zmiana treści SWZ 29.11.2023.docx.pdf 2023-11-29 12:48 183 KB
    icon Informacja o zmianach w SWZ 29.11.2023.docx.pdf 2023-11-29 14:40 182 KB
    icon Zmiana treści SWZ 1.12.2023.docx.pdf 2023-12-01 11:38 183 KB
    icon Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z 1.12.2023.pdf 2023-12-01 11:39 66 KB
    icon Informacja o cofnięciu odwołania.docx.pdf 2023-12-05 08:51 164 KB
    icon Informacja o kwocie.docx.pdf 2023-12-11 10:02 180 KB

    Pytania i odpowiedzi

    Nazwa Data udzielenia odpowiedzi
    Odpowiedzi na pytania 2023-10-26 09:18
    Odpowiedzi na pytania 2023-10-26 14:13
    Odpowiedzi na pytania 2023-10-27 11:17
    Odpowiedzi na pytania 2023-10-31 14:40
    Odpowiedzi na pytania 2023-11-03 10:14

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – Część nr I 2 146 173,54 PLN 2023-12-11 10:02:26
    2 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – Część nr II 1 550 630,03 PLN 2023-12-11 10:02:26
    3 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – Część nr III 1 134 003,32 PLN 2023-12-11 10:02:26
    4 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – Część nr IV 520 629,36 PLN 2023-12-11 10:02:26
    5 Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych w okresie 12 miesięcy – Część nr V 527 251,57 PLN 2023-12-11 10:02:26

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon Informacja z otwarcia ofert.docx.pdf 2023-12-11 13:22 190 KB

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 2, 3, 4, 5 2023-12-15 13:28

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa